امام جمعه شهرستان تفت گفت: کمک به نیازمندان از وظایف مسلمانان است و خدمت به قشر آسیب پذیر جامعه سعادت و افتخاری است که نصیب امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) شده است.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "حجت الاسلام والمسلمین مدیح" در دیدار با مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان مطلب افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) یک نهاد مقدس است که بزرگترین رسالتش یاری رساندن به مستمندان جامعه است.

امام جمعه شهرستان تفت از خدمات و تلاش های امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) قدردانی کرد و اظهار داشت: خدمات ارزنده این عزیزان قابل تقدیر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد هم در این دیدار گفت: خدمات و رسالت کمیته امداد در دهه چهارم امداد، توانمندسازی خانواده های تحت پوشش در حوزه سلامت، فرهنگی و اشتغال افزایش می یابد.

محمد اکبری با بیان اینکه این نهاد به سمت نظام مند کردن خدمات حرکت می کند افزود: کمیته امداد خدمات مستمری را محدود خواهد کرد و به سمت نظام چند خدمتی و تک خدمتی حرکت می کند.

وی همچنین به تدوین سند کاهش فقر اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس این سند در سال گذشته 30 تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با ادارات و ارگان های دولتی منعقد شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا